جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب عنایت اله کرمی
|
ایکاش که من لایق احسان تو باشم
نوشندۀ جامی سره از خوان تو باشم
ایکاش رسد آنشبِ مسعود که تاصبح
خوشحال ترین خادم ایوان تو باشم
من شایقم آنگه که همه مستِ نبیذند
یک جرعه نگاهِ ناب مهمان تو باشم
در کنج کرشمه ات ز تهییج گذشته
تصویرگرِ گونه و چشمان تو باشم
ای سمبل زیبایی و برهانِ سعادت
رخصت بده تا پیروِ برهان تو باشم
من منتظرم رخ به پذیرش بنمایی
تا بلبل خوشخوانِ گلستان تو باشم
مؤمن بشوم به کیشِ اطوارپرستی
تسبیح گرِ رقصِ پریسان تو باشم
من بهر تو از دولت و امیال گذشتم
بگذار که در جرگۀ اعوانِ تو باشم
درشعب لبت تشنه و محصور بمانم
اما نَزِه از جوی زنخدان تو باشم
بگذار که در ظِلِّ دو ابروی کمانت
مسحور و تماشاگرِ مژگان تو باشم
ازنونِ نگاهت رهِ مقصود بگیرم
تا دالِ ابد گوش به فرمان توباشم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب جناب پارکی عزیز از حضور ارزشمند و ابراز لطف جنابعالی سپاسگزارم سلامتی و نیکبختی شما را خواهانم | |
|
سلام ودرود فراوان بر شما جناب انصاری عزیز سلامت و سرفراز باشید | |
|
سلام جناب رفیعی عزیز از محبت و توجه ارزشمند شما ممنونم خرسندم از اینکه پسندیدید شاد و موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جناب عنایت الله کرمی
غزلی ناب و دلنشین با فحوای پر محتوی
مهرتان ماندگار
متشکرم
سلام