سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    سرطان

    شعری از

    سیدابراهیم میری ((سید))

    از دفتر نسیم سحر 1 نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۵۵۸۸۴
      بازدید : ۱۵۲۱   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیدابراهیم میری ((سید))
    آخرین اشعار ناب سیدابراهیم میری ((سید))

    مثل سرطانی
    آهسته آهسته
    آرام و بی صدا
    همه ی مرا تسخیر می کنی
    برای تو میمیرم !!
    وقتی.......
    به قلبم برسی........!
    1394/2/11
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۲۴
    خندانک خندانک
    سلام خندانک
    کوتاه و زیباست خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    جواد مهدی پور
    چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۵۹
    درود بر شما
    خندانک
    مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
    چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۲۲
    درودها برشما
    آقا سید عزیز

    خندانک خندانک خندانک خندانک
    میرعبدالله بدر
    پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۰۴
    درود ها بر شما جناب بزرگوار

    زیبا سرودید

    خندانک خندانک
    باقر رمزی ( باصر )
    پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰
    سلام و درود و خندانک خندانک خندانک
    عرض ادب و احترام فرهیخته گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    می آموزم از چشمه ی زلالتان
    موفق باشید بزرگوار
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    1