جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب عنایت اله کرمی
|
بیا زحالِ دلم یک نشان بگیر فقط
بهانه را ز کف این و آن بگیر فقط
بیا به جذبۀ پر پیچ و تاب زلفانت
سلاح سِحر ز دیوِ نهان بگیر فقط
به یک نسیم معطرتر از گلاب بیا
غبارغصه ازاین آسمان بگیر فقط
سپاه یأس ، رسیده به آستانۀ جان
ازاین مهاجم سفاک جان بگیر فقط
بیا ، به بلبلِ غمگینِ قصۀ هستی
بگو به خاطرِجانان زبان بگیر فقط
مجال عشوه و طنازی از ریاکاران
لعاب سود ز روی زیان بگیر فقط
دلم هوای غزل های تازه ای دارد
ملال وکُهنِگی ازواژگان بگیر فقط
مرا ببرتوبه مهمانی شراب و شکر
جوازِمی کشی ازمیزبان بگیر فقط
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی عزیز از حضور و محبت جنابعالی متشکرم | |
|
سپاسگزارم خانم حکیمی گرامی | |
|
سلام و درود بر شما خانم عجم گرامی از لطف سرکار متشکرم | |
|
سلام جناب رمزی عزیز از حضور صمیمی و ابراز لطف و مهربانی جنابعالی سپاسگزارم سلامت و سربلند باشید | |
|
سلام جناب پارکی عزیز از توجه و مرحمت شما ممنون و متشکرم پاینده باشید | |
|
سلام و درود بر شما جناب انصاری عزیز
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود