سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        آب

        شعری از

        طاهره حسین زاده (کوهواره)

        از دفتر معنای نفَس نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۵۱۹۲۰
          بازدید : ۷۷۶   |    نظرات : ۴۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
        آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)

        ....... آب .......
         

        هنگامه ی پاک رُوانی ِ ماهی ِ بریان
        نیلی ِ مَجمع البَحرین ... 
        گفتا ز دل ِ موسای ِ یوشع طلوع :
        عشق ِ بی عقل 
        هوس ست و ...
        بس نارَس ست
        عقل ِ بی عشق 
        عِقال ست و ...
        پرواز ِ با کرکس ست (۱)
        عاشقان ِ هم اند 
        (عشق و عقل ) 
        از هم جدا ...نه الهی
        نه ...خدا................ 
        که 
        فراق ...
        عاقلان را 
        هوای مَصون و ...
        عاشقان را 
        عِقال ِ مجنون 
        می خواهد 
        عاشقانه ی رسیدن ... .
         
         
         
        ( آب ) است 
        نویدِ کوه و دریا ...
        تقدیم از تهِ دل مان 
        به میم ِ محبّت بقا 
        صاحبِ سُوَرِ نجم و اسراء
        محمّدِ مصطفی (ص)
        بی او سراب دیدار  است هاجر_ دلها
        بر دءوءران_ غم ها ......
        فدای دل ِ مهربانت 
        کوه و دریا .........
        هرچه به زمین‌و آسمانها ....یامولانا
        یااب الزهرا......یامحمد یا نور_عالمها 

        لولاک لما خلقت الافلاک ...........
         
        اللهم اجعلنا من امت محمد مصطفی(ص) 
         

        که فرمود : اَحَبُّکُم الی اللهِ اَحسَنتُم خُلقَ 
        (دوست داشتنی ترین ِ‌ شما نزد خدا مهربانترین ِ شماست).
         
        اللهم صل علی محمد و آل محمد 
         
         
         
        یلدای من 
         
        بلندایی ترین  یلدای من باش 
        تو نور_ روشن و مانای من باش
        نگو فردا که دیر_ دیر_ دیر است 
        همین حالا (همین حالای من ) باش
         
        **هردو عید بر شما مبارک** 
         
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0