سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 22 خرداد 1403
    5 ذو الحجة 1445
      Tuesday 11 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        سه شنبه ۲۲ خرداد

        وقتی که آمدی

        شعری از

        پر

        از دفتر پر نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۲۶ شماره ثبت ۴۹۱۱۹
          بازدید : ۳۷۳   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر پر

        می شود وقتی که آمدی
        همه جا و همه وقت کنار دلم باشی
        دلم دست خودش نیست
        مدام بهانه می گیرد
        بعد کسی نیست
        حالیش کند خوب باش ، صبر کن ...
        راستش من چند بار دلم را بردم لب پنجره
        و آرام گفتم  قول میدهم پایان انتظارت باشد
        میشود وقتی که آمدی
        دیگر نگویم
        کاش می شد این بار نمی رفتی...!
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مجتبی شفیعی (شاهرخ)
        چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۴۲
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۳
        خندانک خندانک
        محمدعلی جعفریان(عاشق)
        چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۳۰
        سلام زیباست


        امابرای جانمایه ی شعر، مقداری طولانیست...

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        نیره ناصری نسب
        چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۴۹
        درود بر سیده بزرگوار و احساس پاکش خندانک خندانک خندانک
         موسی عباسی مقدم
        چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۳۵
        درود خندانک خندانک خندانک
        مسعود خلیق اخلاقی
        پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۲۸
        درود بر شما
        زیبا بود
        خندانک خندانک خندانک
        مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
        يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۰۰
        درود بانو
        زیبا و دلنشین بود

        میلادت فرخنده
        امیدوارم تندرست و خوشحال باشید خندانک خندانک خندانک خندانک
        رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
        شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۲۷
        درود بر شما زیبا بود
        چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲
        سلامـ...
        سپید گفتن روی لبه ی تیغ راه رفتن است!!!
        هر خطش باید خواننده را به فکر برو ببرد نه اینکه روزنامه وار بخواند
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0