سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    تکرار

    شعری از

    نیما آسمند

    از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ۰۲:۴۶ شماره ثبت ۴۵۸۴۲
      بازدید : ۶۲۸   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر نیما آسمند

    فریاد سکوت, [21.03.16 12:03]
    به نام او که اوست
                                                                      ...تکرار..............
    چه تکرار شد خاطرات
    چه تاریک شد عهدمان
    و چه بی مصرف یاد من
    کنون که من شکسته ام مثال خرده های آیینه ای کدر
    و چون گلدانی سفالین که ترک خورده بر ریشه های خشکیده عهدمان
    و تکرار می شود آرزوهای محال
    و تکرار می شود وصال تو اگر چه در عبث
    و چه تکرار می شوی در شمارش نفس های خسته ام
    درون ظلمت نبودنت
    تکرار می شوی درون پرسشی...
    که باز طلوع کند آمدنت...؟
    کنون که من به خاک شدن رسیده ام
    و دیوار ها به سان درختان بی ریشه احاطه کرده اند مرا
    و چه سقف کوتهی دارند دیوار های بلند
    و چه سخت می شود نفس کشیدنم
    و تکرار می شود ای کاش ها
    ولی چه ناگزیر............
    در محبس ای کاش ها پروازی نیست
    بمان کنار انتظار واهی ام
    که تکرار شود آمدنت درون عجز من
    نیما آسمند                    1395/1/2               22:21

     
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    احمدی زاده(ملحق)
    يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۰:۳۵
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ۱۶:۴۲
    درود گرامی
    غمگین و زیباست خندانک خندانک خندانک
    آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
    شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ۰۶:۵۴
    در محبس ای کاش ها پروازی نیست................. خندانک
    درود برشما...بهارتان فرخنده خندانک
    منصور شاهنگیان
    شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ۰۹:۲۷

    با درود و تبریک سال نو ...

    موفق و پیروز باشید ...

    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0