جمعه ۱۱ آبان
دل بیچاره ی من زجرکشیدن کافیست شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۳۴ شماره ثبت ۴۵۰۸۳
بازدید : ۶۰۰ | نظرات : ۱۲۸
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺩﻝ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻣﻦ ﺯﺟﺮ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﻃﻌﻨﻪ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺩﻝ ﺑﯽ ﺩﺭﺩ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺁﻓﺖ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ ، ﮐﻤﯽ ﻋﺎﻗﻞ ﺑﺎﺵ
ﻋﻤﺮ ﮐﻮﺗﺎﺳﺖ ﮔﻠﻢ ،ﺧﯿﺮ ﻧﺪﯾﺪﻥ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﺣﺲ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻗﺸﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﻡ ﺑﺎﻝ ﺯﺩﻥ ؛ ﺳﺨﺖ ﭘﺮﯾﺪﻥ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﮔﺮﻩ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍﺣﺖ
ﺳﻌﯽ ﺑﯿﻬﻮﺩﻩ ﻧﮑﻦ ﺩﻝ ﻧﺒﺮﯾﺪﻥ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﭼﺎﺩﺭ ﻏﻤﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ
ﺭﻭﺯ ﻭ ﺷﺐ ﺳﯿﻨﻪ ﺯﺩﻥ ﺩﺭﺩ ﺧﺮﯾﺪﻥ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﺭﻭﺡ ﭘﺎﮎ ﺍﺕ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺯﯾﭽﻪ ﻏﻢ ﯾﺎﺩﺵ ﮐﻦ
ﮔﺮﯾﻪ ﺩﺭ ﻭﻗﺖ ﺳﺤﺮ ، ﺍﺷﮏ ﭼﮑﯿﺪﻥ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺗﯿﺮ ﻏﻤﺶ ﺭﯾﺸﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﻧﺖ « ﺯﻫﺮﺍ »
ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﯽ ﻏﺼﻪ ﻭ ﻏﻢ ! ﺳﯿﻨﻪ ﺩﺭﯾﺪﻥ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برای شما با تمام وجود و از قلبم دعا می کنم