جمعه ۱۱ آبان
توروح سبز بهاری شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۳۷ شماره ثبت ۴۴۹۸۴
بازدید : ۸۶۴ | نظرات : ۱۵۳
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺳﺒﺰ ﺑﻬﺎﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﻧﺸﺎﻥ ﺷﻬﺮ ﻭﺩﯾﺎﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺎﺗﻮ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﺑﻪ ﺍﺧﺮ ﺍﺳﻔﻨﺪ
ﺑﻪ ﺷﻮﻕ ﻟﺤﻈﻪ ﺷﻤﺎﺭﯼ٬ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﻋﻄﺮ ﻧﺴﯿﻤﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻡ
ﻧﻤﺎﺩﺻﺒﺮ ﻭ ﻗﺮﺍﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻭ ﻗﻬﻮﻩ ﯼ ﭼﺸﻤﺖ ﺑﻪ ﺷﺎﻋﺮﺍﻥ ﮔﻔﺘﻢ
ﮐﻪ ﺷﻌﺮ ﺷﻮﺭ ﺷﻌﺎﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﻣﯿﺎﻥ ﻏﺮﺑﺖ ﺩﻧﯿﺎﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻏﺰﻝ ﺳﻮﮔﻨﺪ
ﺗﻮ ﺍﺻﻞ ﺍﯾﻞ ﻭﺗﺒﺎﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﻏﺰﻝ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺭﯾﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺗﻘﺪﯾﻤﺖ
ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﻋﺎﻃﻔﻪ ﺩﺍﺭﯼ، ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
** غزلی ناقابل تقدیم به استاد حاج فکری گرانقدر به میمنت زادروزشان
استاد بزرگوار تولدتان مبارک
امید که 120سال عمرباعزت را در کنار عزیزانتان سپری کنید
آمین **
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کلمات بالا راصبح بود که نوشته بودم! اما بخاطر نت ضعیف انوقت در فرودگاه که شعرتانرا دیدم و تایید کردم ثبت نشد گرانقدر و کلی درد و زجر کشیدم که چرا!! تا اکنون که لحظاتی نیست در جایی مستقر شدم و قبل از هر کار جملات بالا که ثبت نشده بودرا سیو کرده بودم را ثبت کنم با همان احساس و شور و هیجان....
حضرت استاد روح الغزل ممنونم بسیار ان هم نه کم بلکه بسیار زیاد به شکلی که عرض کردم این هدیه را هر گزززز فراموش نخواهم کرد