يکشنبه ۲۰ آبان
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
قسم به ماهِ درخشان كه دوستت دارم
قسم به شامِ غريبان كه دوستت دارم
قسم به سوزِ دل و گوشه هاي تنهايي
به آهِ سينه ي سوزان كه دوستت دارم
قسم به زلفِ دوتايت كه جانِ خسته ي من
به سانِ اوست پريشان كه دوستت دارم
قسم به لحظه ي ديدارِ روي ماهِ تو
به سختيِ شبِ هجران كه دوستت دارم
به آتشي كه شرارش بسوزَدَم هر دم
قسم به شمعِ فروزان كه دوستت دارم
به اشك و آهِ جگر سوزِ عاشقان سوگند
قسم به ديده ي گريان كه دوستت دارم
به لحظه لحظه ي بودن ميانِ آتشِ غم
قسم به غّصه و حرمان كه دوستت دارم
مرا تو دردي و درمان تويي مرا جانان
قسم به درد و به درمان كه دوستت دارم
قسم به وعده ي وصل و به بي قراري ها
قسم به عهد و به پيمان كه دوستت دارم
سليماني مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.