جمعه ۱۱ آبان
خونه، بی تو شعری از آذرخش
از دفتر ترانههای دلتنگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۴۱ شماره ثبت ۴۴۲۵۶
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۱۰
|
|
دلم تنها،
دلم بی تاب،
دلم افسونگر بیخواب
.
دلم پرخون،
دلمپر درد،
دلم یکشنبههای سرد
.
دلم دریا،
دلم ساحل،
دلم دست تو بیحاصل
.
کمی آهستهتر بشکن
دلم تنها و رنجوره
دلم کوره
دلم از زندگیدوره
.
خزون، آوار بی دیوار
خزون مست وخزون هشیار
از اون شب° چلهی آخر،
زیر رگبار،
خزون بیمار، من بیمار
سر خورده به طاق من،
مث چشمای تو بیدار
.
یه قایق جای قربونی،
سر راهت،
بریدم سر،
شب آخر،
که برگردی از این دریای بی مادر،
.
من و پاروی موی تو،
سبوی تو،
پر از اشک گلوی تو،
.
صدام یه موج دیوونه،
تویخونه،
.
خونه خالی،
خونه پرخون،
خونه لیلای بیمجنون
بدون تو خونه داغون
.
جناره از من قاتل زده
رد میشه و انگار
یه جیغ خالی و کشدار
یکی داره روی روحم،
روی دیوار،
با دستاش چنگ میاندازه
دلم پوسیده، بی تو رنگ میبازه
بازم حرف پر از بغضم
با تو تو جنگ میبازه
.
دلم تنهاست،
دلم دریاست،
دلم مثل خودت رسواست...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
ترانه ای بسیارزیبا بود