جمعه ۱۱ آبان
دوباره میکشم ترا به دفترخیال خود شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ شماره ثبت ۴۲۶۹۳
بازدید : ۸۷۲ | نظرات : ۱۲۳
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
دوباره میکشم تو را به صفحه ی خیال خود
دوباره بی بهانه در قرار حس و حال خود
دوچشم عاشق تو را به رنگ سبز اطلسی
غروب میکشم ببین به شوق بی مثال خود
تو قطره قطره آمدی برای دشت سینه ام
و هی پر آب تر شدم به چشمه ی زلال خود
شبی که زنده میشدم به فصل سبز عاشقی
جوانه در جوانه زد دلم به اعتدال خود
دراین غروب عاشقی که دل به دل نمیرسد
بیا ببین نشسته ام ،چگونه در زوال خود
غزل غزل به عشق تو به انتها رسیده ام
به انتهای دفتر حساب و احتمال خود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.