جمعه ۱۱ آبان
به چشم سیاهت قسم میخورم ... شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۳۲ شماره ثبت ۴۱۹۳۳
بازدید : ۱۵۱۹ | نظرات : ۹۰
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺗﻮﺭﺍ ﺩﯾﺪﻡ ﻭ ﻫﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ،ﺑﻪ ﺭﺧﺴﺎﺭ ﻣﺎﻫﺖ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﭘﺮ ﻣﻬﺮ ﻭ ﺟﺎﻥ ﭘﺮﻭﺭﺕ ، ﺑﻪ ﺣﺲ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
ﺗﻮ ﺭﻓﺘﯽ ﻭﻣﻦ ﺑﺎﻏﻢ ﺭﻓﺘﻨﺖ ، ﻣﯿﺎﻥ ﺷﺐ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺷﺪﻡ
ﺳﺮﺍﺳﯿﻤﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﺯ ﺳﺤﺮ ، ﺑﻪ ﺗﮏ ﻗﺒﻠﻪ ﮔﺎﻫﺖ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
ﻫﻤﻪ ﺭﻭﺯ ﻭﺷﺐ ﻓﮑﺮ ﻭﺫﻫﻨﻢ ﺷﺪﯼ ، ﺑﻪ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﯼ ﺳﺒﺰ ﺧﻮﺵ ﺑﺎﻭﺭﻡ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻋﺸﻘﯽ ﻋﺠﯿﺐ ، ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﺳﯿﺎﻫﺖ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
ﺗﻮ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺑﺮﺩﯼ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﻡ ، ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﻏﺮﯾﺒﺎﻧﻪ ﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ..
ﻭﺩﺭ ﺳﻮﺯ ﺑﯽ ﻭﻗﻔﻪ ﯼ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ، ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺍﻫﺖ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
ﺍﮔﺮ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎﻧﺪﻡ ﺑﻪ ﺁﺷﻮﺏ ﻋﺸﻖ ، ﺑﺒﯿﻦ ﻏﺮﻕ ﺩﺭﯾﺎﯼ ﯾﺎﺩﺕ ﺷﺪﻡ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﺩﺭ ﺷﺐ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎ ، ﺑﻪ ﺭﺧﺴﺎﺭ ﻣﺎﻫﺖ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.