جمعه ۱۱ آبان
افسوس شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۴۱۸۱۴
بازدید : ۹۳۳ | نظرات : ۶۷
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
راست میگفت اهل دل بازی نبودم هیچ وقت
عاشق خوش ذوق وطنازی نبودم هیچ وقت
گر چه با دیوان چشمش شعر میگفتم ولی
شاعر خوب وغزلبازی نبودم هیچ وقت
آخرش یکشب میان خواب من آرام رفت
گفت هرگز بال پروازی نبودم هیچ وقت
سیب عشقم را به دست آدمی خاکی سپرد
چون برای فتنه اش راضی نبودم هیچ وقت
هی شکستم در خروش این غرور لعنتی
می شکستم چون سر آغازی نبودم هیچ وقت
تا میان نقطه چین ها فصل پایانم رسید
تازه دیدم نکته پردازی نبودم هیچ وقت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.