جمعه ۱۱ آبان
نگاهی تازه کن شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۱۷ شماره ثبت ۴۱۵۹۰
بازدید : ۱۱۷۷ | نظرات : ۱۰۴
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺑﯽ ﺗﻮ آﻭﯾﺰﺍﻥ ﺩﻧﯿﺎﯾﻢ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﻦ
ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﻢ ﻓﮑﺮ ﺭﺍﻫﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﻦ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺩﺍﻣﻨﮕﯿﺮ ﺷﺒﻬﺎﯼ ﺳﮑﻮﺗﻢ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ
ﺧﻮﺏ ﻣﻦ ،ﻣﺤﺒﻮﺏ ﻣﻦ، ﻓﮑﺮ ﭘﮕﺎﻫﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﻦ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺳﺮﮔﺮﺩﺍﻥ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻏﺮﯾﺒﻢ ﺩﺭﮎ ﮐﻦ
ﯾﺎﻣﺮﺍ ﺑﺎﺧﻮﺩﺑﺒﺮ ﯾﺎ ﻓﮑﺮ ﭼﺎﻫﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﻦ
ﺗﺎﺑﻪ ﮐﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺣﮑﻢ ﭘﺎﮐﯽ ﺍﺕ ﺩﻝ ﺩﻝ ﮐﻨﻢ
ﻧﺎﺯ ﮐﻢ ﮐﻦ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ،ﺍﻣﺸﺐ ﮔﻨﺎﻫﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﻦ
ﺑﺎ ﻧﺴﯿﻤﺖ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﭙﺮﻭﺭﯼ
ﮔﺮﻡ آﻏﻮﺵ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﭘﻨﺎﻫﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﻦ
ﺑﺮﮒ ﺯﺭﺩﯼ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺑﺮ ﺷﺎﺧﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ
ﺭﻧﮓ ﺯﺭﺩﻡ ﺭﺍ ﻓﻘﻂ ﮔﺎﻫﯽ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﻦ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.