سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        دندان درد

        شعری از

        عباس ترکاشوند(عارف)

        از دفتر جرعه معرفت نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۴۱۱۳۵
          بازدید : ۵۷۰۳   |    نظرات : ۳۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس ترکاشوند(عارف)

        آه دندان  آه دندان          غم دهد برروی خندان
        صورتی مغموم ونالان             می شود از دور پیدا
                     همچو فردی عاشق وتنها وشیدا
        می زنی صد باره مسواک         دائماً داری دهان  چاک
                چون دلاور مرد دوران       درد دندان است اکنون
                                   مردها افکنده برخاک
        شاعری غمگین ونالان                 عاشق ومست وغزلخوان
                                  درد وحشتناک دندان     
        لعبتان حور وش را                        می برد از یاد انسان  
        می شود اطرافیانت                  هریکی دندان پزشکی
        ماهر وخوب وزبردست                میخوری قرص فراوان
        میشوی غمگین به محفل        می کشی صدناله ازدل
        چاره گر بر دردو رنجت              اهل خانه ،اهل منزل
        می کشی درد دمادم                 دردلت غوغا وماتم
                                   میزنی صدناله از جان
                               آه دندان آه دندان آه دندان
        امروز رنج کشیدن بنده خدایی رادیدم که از درد دندان رنج میبرد این شعر را فی البداهه
        در وصف اوسرودم درآن وضعیت کلی خندید امیدوارم لبخند رضایت رابه لبان شما بزرگوارن هم بنشاند
        از نقد شما هم بسیا رخوشحال خواهم شد
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0