جمعه ۱۱ آبان
زخم صدساله شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ۱۹:۰۴ شماره ثبت ۴۱۰۱۳
بازدید : ۵۳۰ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺯﺧﻢ ﺻﺪﺳﺎﻟﻪ ﯼ ﻣﻦ ﮐﺎﺵ ﻣﺪﺍﻭﺍ ﻧﺸﻮﯼ
ﺑﺎﺯ ﺑﺎﺯﯾﭽﻪ ﻭ ﺑﺎﺯﻧﺪﻩ ﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﺸﻮﯼ
ﺩﻝ ﺭﺳﻮﺍﯼ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺷﺐ ﺯﺩﮔﯽ ﻣﯿﺘﺮﺳﺪ
ﺑﯿﺠﻬﺖ ﻗﺎﻟﺐ ﻫﺮ ﻗﺼﻪ ﻭﺭﻭﯾﺎﻧﺸﻮﯼ
ﺯﺧﻢ ﺟﺎﻥ ﺍﺯ ﺟﮕﺮ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﮐﺮﺩﻡ
ﺑﺎﺧﺒﺮ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻧﺸﻮﯼ
ﻣﻮﺑﻪ ﻣﻮ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺟﺮﺍﺣﺖ ﺩﺍﺭﯼ
ﺧﺎﻡ ﻭﺩﻟﺒﺴﺘﻪ ﻭﺍﻟﻮﺩﻩ ﯼ ﻫﺮﺟﺎﻧﺸﻮﯼ
ﻣﺜﻞ ﺳﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﺩﻝ ﺍﻫﻞ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ
ﺧﺴﺘﻪ ﯼ ﺩﺭﺩﯼ ﻭﺍﯾﮑﺎﺵ ﮐﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﺸﻮﯼ
ﮔﻮﺵ ﮐﻦ ﺯﺧﻢ ﻣﻌﻤﺎﯾﯽ ﭼﺮﮐﯿﻦ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ
ﮔﻮﺵ ﮐﻦ،ﮔﻮﺵ ﮐﻪ ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﯼ ﻓﺮﺩﺍ ﻧﺸﻮﯼ
ﺑﻮﯼ ﻏﻢ ﻣﯿﺪﻫﯽ ﺍﺯ ﺣﺠﻢ ﺧﯿﺎﻝ ﺷﺐ ﻣﻦ
ﮐﺎﺵ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻭﺷﺒﯽ ﻏﺼﻪ ﯼ « ﺯﻫﺮﺍ» ﻧﺸﻮﯼ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.