جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﻃﻌﻢ ﮔﻨﺎﻩ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﺕ ﻫﺴﺖ
ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﻤﻖ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﭘﺎﮎ ﺑﻮﺩﻡ
ﺑﺎ ﺑﻮﺳﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺡ ﻣﺮﺍ ﺗﺴﺨﯿﺮ ﮐﺮﺩﯼ
ﻣﺎﻧﻨﺪﻣﺎﻫﯽ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ ﺧﺎﮎ ﺑﻮﺩﻡ
-------
ﯾﮑﺒﺎﺭﻩ ﺁﻏﻮﺵ ﺳﮑﻮﺗﻢ ﺭﺍ ﮔﺸﻮﺩﯼ
ﺍﺯ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﯾﮏ ﺳﯿﺐ ﭼﯿﺪﯼ
ﺩﺭ ﺑﺎﻍ ﮔﯿﺴﻮﯾﻢ ﻧﻔﺲ ﺭﺍ ﺣﺒﺲ ﮐﺮﺩﯼ
ﺁﺗﺶ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﯿﮑﺮ ﺳﺮﺩﻡ ﮐﺸﯿﺪﯼ
---------
ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺩﻟﻢ ﺍﺭﺍﻡ ﺑﻮﺩﻡ
ﺩﺭ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻫﯽ
ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ ﺍﻧﺪﺍﻡ ﺧﻮﺩ ﺭﺍﻣﻮﺝ ﺩﺍﺩﻡ
ﺑﺮ ﺳﺎﺣﻠﺖ ﺍﺭﺍﻡ ﺗﺎ ﻣﺮﺯ ﺗﺒﺎﻫﯽ
----------
ﺁﺭﯼ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﯾﮏ ﺑﯽ ﺣﯿﺎﯾﯽ
ﺍﺯﯾﺎﺳﻬﺎﯼ ﺗﺸﻨﻪ ﺩﺭ ﺷﺐ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ
ﺑﺎ ﺍﻧﮑﻪ ﺩﺍﻡ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﻫﻮﺱ ﺑﻮﺩ
ﺍﺯ ﺑﻮﺳﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺗﺶ ﻭ ﺗﺐ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ
.........
ﺍﻣﺸﺐ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﺧﻂ ﺧﻄﯽ ﮐﻦ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺍﺯ ﺷﻬﺪﻟﺒﺖ ﺳﺎﻏﺮ ﺑﮕﯿﺮﻡ
ﻓﺮﺩﺍ ﺍﮔﺮﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺍﻗﺒﺎﻟﻢ ﻃﻠﻮﻉ ﮐﺮﺩ
ﺑﺎ ﺗﻮﺑﻪ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﮔﻨﺎﻩ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺑﮕﯿﺮﻡ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.