جمعه ۱۱ آبان
ماه من شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۳۵ شماره ثبت ۳۹۴۹۶
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﻣﺎﻩ ﻣﻦ ﺍﻣﺸﺐ ﺳﺮﺍﺳﯿﻤﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﺭﻓﺖ
ﺫﻫﻦ ﭘﺮﻧﻮﺭ ﻣﺮﺍ ﻏﺮﻕ ﺳﯿﺎﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﺭﻓﺖ
ﺭﻭﺯ ﻭﺷﺐ ﺑﺎﺧﺎﻃﺮﺵ ﻏﺮﻕ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻣﯿﺸﻮﻡ
ﺍﻭﻣﺮﺍ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﺮ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﻭﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ
ﻣﻮﺟﯽ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﺭﻭﯼ ﻣﻮﻫﺎﯾﻢ ﮐﺸﯿﺪ
ﺗﻮﯼ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺁﻣﺪ ﻭ ﺑﺮﺩﻝ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﺭﻓﺖ
ﺑﻮﺳﻪ ﯼ ﭘﻨﻬﺎﻧﯿﺖ ﺭﺍﯾﺎﺩ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺎﻩ ﻣﻦ
ﺣﺲ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﭼﻪ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎ ﺗﺒﺎﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﺭﻓﺖ
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﻃﻌﻢ ﺟﻔﺎﺣﻘﻢ ﻧﺒﻮﺩ
ﺍﻭﻣﺮﺍﻣﻈﻨﻮﻥ ﺑﻪ ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﮔﻨﺎﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ
ﻫﺮﻋﺰﯾﺰﯼ ﻣﯿﺒﺮﺩ ﺳﻬﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺯ ﺑﺎﻍ ﻋﺸﻖ
ﺳﻬﻢ ﻣﻦ ﺭﺍ ﺑﯽ ﻣﺮﻭﺕ ﮐﻮﻩ ﺁﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭﺭﻓﺖ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.