جمعه ۱۱ آبان
بانوی من شعری از امیرحسین شهبازی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۰۷ شماره ثبت ۳۹۱۶۳
بازدید : ۴۴۳ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر امیرحسین شهبازی
آخرین اشعار ناب امیرحسین شهبازی
|
تصور میکنم بانوی من مهتاب
تو را بگشوده بازو سوی من بی تاب... !
خیال تشنه ام خوش میکشد
تصویر رویا گونه ات را
در حریم خلوتم هرشب...!
تو را بانو چه خواهد شد؟
میان لحظه های شب مرا
در شرجی گرم نفسهایت
رها از دردها سازی.؟..
تصور بس !
خیالت را بگیر از من..
سرودن بس!
مرا رنجیده در خلوتگه تنهاییم بانو...(من آن یا منم رنجیده..)
مرا دریاب
ای بانوی زیبا چهره ی کابوس شب هایم...
مرا دریاب... !
بس است این
ناخدای کشتی بی مقصدتصویرها بودن.
مرا زین پس
خیال آرمیدن
در میان گور خود آرام می سازد...
خداحافظ.. !
تو ای بانوی شهر آشوب شهر و سرزمین من
خداحافظ...!!!
📝امیرحسین شهبازی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.