سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        تجربه

        شعری از

        عرفان محرابی(هیچ)

        از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ۰۹:۱۳ شماره ثبت ۳۸۲۱۲
          بازدید : ۲۲۵   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عرفان محرابی(هیچ)
        آخرین اشعار ناب عرفان محرابی(هیچ)

        در زمانی که دلم به عشق و شور ایمان داشت

        روز هایی که دلم تلاطم دوران داشت

        لحظه هایی که منو احساسم،خالصانه به تمنای وجودت
         
        چه شرر ها که دلم ز روی تو پنهان داشت
         
        منو فریاد دلم گوش پر زمانه ها
        تو و این وجود مجهول،شد آغاز تمام ماجرا
         
        من در آن لحظه که فریاد زدم
         
        نه صدایی شنیدم،نه جوابی به برم
         
        آخرین این عشق چه بود بهر زمان گشت مرا؟؟
         
        این چه دامی و چه بندی که پا بست مرا؟؟
         
        من در آن لحظه که این تجربه حاصل شد و عمری بگذشت

        تازه فهمیدم و افسوس ز این عمر که گذشت
         
        عشق آن جوشش کور من دیوانه به هر سویت بود
         
        سرگشته چشمان تو و افسوس که چشمی نبود
         
        به تمنای وصالت من خونین جگرم
         
        به توهم شدمو کز سر دنیا بدرم
         
        راست گفت آن شه شیرین سخن،استاد دلم
         
        عشق آن داغی و دوست داشتن ما پخته ز غم
         
        داغی هر لحظه شود سرد ولی
         
        پخته روزی نشود خام دلم....
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0