سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        مهرورزی

        شعری از

        باقر رمزی ( باصر )

        از دفتر صد غزل از کوچه دیوانه ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۹:۰۸ شماره ثبت ۳۶۷۵۳
          بازدید : ۴۳۱   |    نظرات : ۲۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        مهرورزی
         
        هر چه کردیم این زمان غمهای ما آخر نشد
        بر سر بازی عشقم هیچکس داور نشد
         
        مهرورزی هم که رویایی بود در این مقال
        گفته بودم من ولی ای جانِ جان باور نشد
         
        کس نشد با این دل بی خانه مانم همنشین
        همره این خانه و میخانه و ساغر نشد
         
        نتیجه تصویری برای جام شراب
        گشت تنها این دل افسرده و دیوانه ام
        عاقلی هم با دل سرگشته ام یاور نشد
         
        کم سخن گو از دل دیوانه و دلسوز من
        جان من در این سرا صد دایه هم مادر نشد
         
        دین و آئین تو در آئینه  کردم اختیار
        هیچ مسلمانی چُنین در پیش تو کافر نشد
         
        هر چه کردیم تا شود آگه به حال ما جهان
        جان من جانان من از بخت بد آخر نشد

         
         
        « علی یعقوبی »
        سلام و درود به عزیزان سایت شعر ناب
        شبی در کنار حضرت دوست ، عزیز و بزرگوارم استاد قلم و آواز 
        جناب آقای علی یعقوبی بودم
        که این غزل را ایشان تقدیم شعر ناب نمودند
        درود بر ایشان
         
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سحرعیوض
        سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷
        درود برشما تمام غمهای شعرتان احس کردم وبی اختیار اشک در چشمانم حلقه زد درود برشما
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0