سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 1 خرداد 1403
  • روز بهره‌وري و بهينه‌سازي مصرف
  • روز بزرگداشت ملاصدرا، صدرالمتألهين
  • آغاز محاصرة اقتصادي جمهوري اسلامي ايران توسط آمريكا، 1359 هـ ش
14 ذو القعدة 1445
    Tuesday 21 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۱ خرداد

      پیــرِطریـــــقت-2

      شعری از

      سلیمان حسنی(حامی)

      از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۳۴۲۱۵
        بازدید : ۳۴۵   |    نظرات : ۱۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)

      همان   پیری  که   بعد  از   ارتحالش
      تناور    گشته    با    یاران  ،   نهالش
      همان  پیری که کوخش،بِه زِکاخ است
      دلش  ،   اندازۀ    دنیا   ،   فراخ است
      همان  پیری  که   خود  را گفته  خادم
      کزین   خدمتگذاری    نیست  ،   نادم
      همو  که  دشمنِ  بیداد   و  زور  است
      همو   که   انقلابش   فجرِ   نور   است
      همو  که  نامِ  زیبایش  خمینی   است
      تمامِ  حرف و  کردارش  حسینی است
      تو ای عاشق  به  یادش  زنده  هستی
      چو  ماندی  بعد  ازاو  شرمنده  هستی
      ولی    داری    ولیّ    شکرِ   خدا   کُن
      برایِ    طولِ     عمرِ     او    دعا     کُن
      خدایا  :   دولتش    را     وصل      فرما
      به     صبحِ      دولتِ      فرزندِ     زهرا
      تأسی   از   ولایت    عینِ   دین  است
      رَه   و   رسمِ   خداجوئی  همین  است
      کلامِ    رهبری     فصل الخطاب   است
      ولایت  ،  چشمۀ   اسلامِ   ناب  است
      به      یُمنِ      اتحاد    و    وحدتِ   ما
      رها     از    ظلم    گشته     ملّتِ   ما
      جوانان   ،    انقلابی      ناب      کردند
      دلِ   آن    شاه    را    بی  تاب   کردند
      امام    آمد   ،   همان    روحِ     خدائی
      جوانانِ     وطن    ،      بهرَش    فدائی
      زمستان    شد   بهاران   ،   بهرِ   ملّت
      بُوَد   این  ،   حاصلِ   ایمان   و   وحدت 
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0