سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      دلتنگی و غم

      شعری از

      یاسر رییسوند(پاییز)

      از دفتر سوز عشق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ۰۳:۴۹ شماره ثبت ۳۳۵۱۷
        بازدید : ۴۱۴   |    نظرات : ۳۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      ما را نباشد محرمی ، در دل بمانَد این سخن
      او بی خبر زین راز دل ، جانم جدا مانَد ز تن
      اندر غمش گر من بگویم رفته است هوش از سرَم
      حاشا که من نسیان کنم ، یادی ز آن شیرین دهن
      در این دیار سکنی گزینند مردمان در نزد هم
      وقتی که با یار ت غریب، ما را چه کار آید وطن؟!
      ما از ثواب در این سرا چیزی نخواهیم در جواب
      یارَم چو باشد یک نظر ، دیگر نخواهم آن عدن
      در پیش خود نجوا کنم ، سر در گریبانم ز غم
      ای محتسب خود را نِگر ، شایان نباشد طعن زدن
      دستم نداد رفتن به باغ ، زنهار نباشَدم فراغ
      دیدار یار اندر قفس ، زیبا نباشد در چمن
      یاسر چه گویم از غم ت ،از بار غم دور بایدَت
      مرهم همین باشد برَت ،دل از وصالش بر بِکَن
       
       
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0