جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مستوفی
|
برگرد از تکرار هر روز شبونه هات
شکسته این احساس سنگی رو شونه هات
سخته که بشکنی غرور زنی رو که
می ترسه اقیانوس، ویرون شه رو گونه هات
طعنه نزن من از تموم عشق دلخورم
طعنه نزن که از تموم عشق می برم
پاشو نگاه کن به ساعت قشنگی که
تیک تاک حافظه شو غصه می خورم
من یه خرابه ام تو دلم گرگی نشسته وُ
فریب می دم مردمو که دلم شکسته وُ
دارم به آخر جدایی فکر می کنم
به سکوتی که شکسته این قلب خسته رو
طعنه نزن که از تموم عشق دلخورم
نشکن غرورمو که از عشق می برم
با من نجنگ ای دلیل قشنگ عشق
من بی تو از دلیل زنده نبودن پرم
برگرد از تکرار هر روز شبونه هات
شکسته این احساس سنگی رو شونه هات
سخته که بشکنی غرور زنی رو که
می ترسه اقیانوس، ویرون شه رو گونه هات...
متولد:9/10/1393
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.