سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
    2 ذو القعدة 1445
      Thursday 9 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت

        نفوذ عشق

        شعری از

        عباس زارع میرک آبادی

        از دفتر غزلیات عرفانی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ۱۸:۴۱ شماره ثبت ۳۳۰۷۶
          بازدید : ۳۹۵   |    نظرات : ۲۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس زارع میرک آبادی

        نفوذ عشق
        اي عشق آرام  آمدي، بي  شور  و  شر  رام  آمدي
                       آهسته  آهسته  به  جان،   اينگونه  در  دام  آمدي
        گفتي   پيام   آورده ام ،  از   او   كلام     آورده ام
                       آرام   دل   شد  وعده ات،   گفتي  سلام آورده ام
        شد  جان  ما  همخانه ات،  اين  دل  بشد  پيمانه ات
                       شور  و  شرر  انداختي،  ويرانه  كردي   خانه ات
        گرديده ايي مست و خراب ،صد آروز كردي بر آب
                       ني  راه  دارم  من  به  پيش،  ني از پسم راه ثواب
        عقل از كفم بردي برون، در  خلق   گرديدم  نشون
                       از تو نشان  آمد  سلام،   ازمن دلي را پر زخون
        انگور   آوردي   مرا ،   در   شور  آوردي   مرا
                      چون  چشم عقلم باز شد، ديدم  چه آوردي  مرا
        راهم به  مسجد  بند  شد، در  كوي  آن  دلبند  شد
                      بي تو صلاحي  داشتم،  در  اين  گذر  پابند  شد
        آي  آشناي   دور  ما ،  اي  خُّم  و اي  انگور ما
                    بودي به جانم  از  ازل،  اي  دولت  منصور   ما
        من ميهمان تو شدم،  اي آنكه  من  در تو  شدم
                 گفتم غلط از ما و من،  اين  ما  و من  از تو شدم
        من  چيستم  من   كيستم ، من  نيستم  من  نيستم
                 در حلقه ي ذات وجود، يك  او بود  من  چيستم
        لب   را  فرو   بندم  سخن،  من  را  بپوشانم  كفن
                 زين شعر بي آداب ما،  شرمنده  گردد  ما  و  من
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0