سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 20 خرداد 1403
  • شهادت آيت‌الله سعيدي به دست مأموران ستم شاهي پهلوي، 1349 هـ ش
3 ذو الحجة 1445
    Sunday 9 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      يکشنبه ۲۰ خرداد

      کافه

      شعری از

      سمیرا ولی روح(ثمین)

      از دفتر ترانه نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ۱۸:۳۵ شماره ثبت ۳۳۰۴۰
        بازدید : ۵۸۴   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سمیرا ولی روح(ثمین)
      آخرین اشعار ناب سمیرا ولی روح(ثمین)

      هی داری مینویسی خط میزنی/داری برای اون ترانه میگی
      دلت گرفته تنگه نق میزنه / ولی بازم داری ادامه میدی
      =
      کلافه ای نمیدونی تو قلبش/تو هستی یا خونه ی یکی دیگه ست؟
      فکر میکنی فقط نگاهت کنه/قلب خرابت واسه عمری بیمه ست
      =
      اینجوری نه نمیشه زیر بارون/قدم زدن تنها مسیر چاره ست
      دلت میخواد تو خیس شدن گم بشی/آخه دلت تو دست اون اجاره ست
      =
      چشماتو وا کن تو جلو کافه ای/چه زود رسیدی تو کجاست حواست؟
      عطر یه اسپرسو پیچید تو بینیت/فضا شده پر از صدای کاست
      =
      بنان داره توی فضا پخش میشه/میگه از عشقش که الهه نازه
      با سوز میخونه از ته دل میگه/بهتره که با قلب اون بسازه
      =
      تو دورترین و کورترین میز جمع/خودت رو میکنی یواشی قایم
      تو خودتی تو فکر اون غرق میشی/بوی یه عطر میاد ولی ملایم
      =
      دلت داره میلرزه تو سرجاش/چه آشناست انگاری بوی عطرش
      میچرخونی سرت رو ناباوری/چشماتو بالا میبری به سمتش
      =
      توی چشات شگفتی میشینه و /سکوت داره روی لبات لم میده
      تنت سکون میکنه انگار الان/داره به مغزت کمی خون کم میده
      =
      صندلی رو به روتو چه آروم/توی سکوت اونو عقب میکشه
      میشینه روش و جابه جا میکنه ش/سکوت بازم داره سرک میکشه
      =
      تو ساکتی اون ساکته این میون/نمیشه رد و بدل حتی کلام
      تا این که عشقت که جلوت نشسته/تبسمی میکنه میگه :"سلام"
       
      سمیرا ولی روح(ثمین)
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0