سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 28 خرداد 1403
    11 ذو الحجة 1445
      Monday 17 Jun 2024
      • روز جهاني بيابان زدايي
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۲۸ خرداد

      رفتی ، آمدی !

      شعری از

      مجتبی شه ستا

      از دفتر دل نوشته ها ! نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ۲۲:۲۸ شماره ثبت ۲۹۲۷۵
        بازدید : ۹۴۷   |    نظرات : ۹۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجتبی شه ستا

                                      پرده اول :
       رفتی !
      اما وقتی که رفتی ،  زمان در همان لحظه رفتنت از حرکت باز ایستاد.
      وقتی آهنگ رفتن کردی ، باورم نشد چقدر راحت پاهایت آنقدر سائیده به رفتن شد که دیگر داستان برگشتنت به گزافه گویی کلاغ ها شبیه گردید...
      رفتی و من در غروب ماتم زده یک شب جمعه ماندم و دلگیری که از پنجره سرک کشید...
      رفتی، اما امیدوار بودم که جمعه ای برای برگشتنت در پیش است............
      خوب من !
      دست فاصله را بگیر و برگرد .........
       بیا ، اما این بار با احتیاط مرا دوست بدار که .......... شکستنی ام !
      دوستم بدار ، شاید فردایی نباشد !
      پرده دوم :
       آمدی !
      خوب من ،  از میان بانوی های دنیا فقط کافیست پای تو در میان باشد ،
      نمی دانی مرد بودن برای تو چه کیفی دارد !
      می دانم ،
      باید برای گریه هایت آغوش باشم ،
      برای شنیدن تمام حرف هایت گوش باشم ،
      باید حسادتت را از بزرگی عشقت ببینم ،
      باید بدانم که تو سراسر ناز هستی و نیاز ،
      و من اگر مرد باشم .............
      باید برایت اسطوره ای باشم !
      ۱۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0