سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
    2 ذو القعدة 1445
      Thursday 9 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت

        بال در بال آسمان

        شعری از

        فاطمه خواجویی راد

        از دفتر باغ نور نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۲۴۲۷۱
          بازدید : ۵۰۱   |    نظرات : ۲۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد

        بال در بال آسمان !یک نفس !اینجا

        بی نفس گشته از دوریت بیا تا ما

        تک تک ِ بیت های قصه ی خورشید

        غصه دار نگاه ِمنظومه ی زهرا

        در شب ِ لحظه های حزن وحزین هردم

        شعله ای از شکوفه های شفق !پیدا

        می چکد چکه چکه بر دلم یادش

        در غروب ِمجاز های غزل !مولا

        گشته ام بیرقی بر بال ِکبوترها

        از نسیم ِ نگاه ِشعر شما عمدا

        کهکشان ،کهکشان مهر می دهد هدیه!

        واژه های دو چشم ِغزل ،حالا...

        با تشکر از تیغ تیز نگاهتان که با طلوع آن

        واژه های غزلم صیقل می خورد

        ممنونم

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0