سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      در آسمان دیگر بتابی

      شعری از

      رضا حمیدی راد(احسان)

      از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ۱۸:۰۲ شماره ثبت ۲۳۶۳۹
        بازدید : ۵۸۰   |    نظرات : ۲۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
      آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)

      توضیح :

      مصراع این غزل در چهار تیکه خوانده می شود

      بعد از هر ویلگول ( درست نوشتمم )؟؟

      کمی مکث شود بعد ادامه داده شود

      آخه احساس می کنم شاید برا بعضیا خوانش این شعر سخت باشه

      ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

      دستم کشیدم ، از دامن تو ، شاید که یک شب ، راحت بخوابی

      از آسمانِ ، قلبت برفتم ، در آسمانِ، دیگر بتابی

      ما لایق تو ، هرگز نبودیم ، این را شنیدم ، با بی قراری

      رحمی نکردی ، بر اشکهایم ،حتی ندادی ، مهرم جوابی

      من عاشق تو ، بودم ندیدی ، یا حرف دل را، اصلا شنیدی ؟

      رنجیده خاطر ، گشتی ز دستم ،گفتی که باشد ، این ناصوابی

      دل را به دستت ، من داده بودم،افسار کردی ، اما نراندی

      از عشق پاکِ ، من سر بریدی ،حتی ندادی ، یک جرعه آبی

      در چاه عشقت ، یوسف نبودم ،مُردم نگارا ، در بی پناهی

      از بارش اشک ، دریا شدم من ، اما تو گفتی ، بر من سرابی

      مدهوش گشتم ، از بوی زلفت ، زلف سیاهت ، بر باد دادی

      جانم گرفتی ، روحم دریدی ، پس از چه روییست ، در پیچ و تابی

      من خواستم تا ، دستت بگیرم ، شاید بگیری ، آرام زین غم

      احسان نباشد ، در طالع تو ، شاید بمیرد ، در شعر نابی

      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

      مصرع آخر منظورم این است که شاید احسان هنگام سرودن غزلی دار فانی را وداع گوید

      برای شادی روحش یه شعر بگید .

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0