سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 9 خرداد 1403
    22 ذو القعدة 1445
      Wednesday 29 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۹ خرداد

        کشتار مردم بیدفاع بحرین

        شعری از

        سید ابراهیم حسین نژاد

        از دفتر کشکول نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ۲۲:۴۹ شماره ثبت ۲۱۷۲
          بازدید : ۸۵۴   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سید ابراهیم حسین نژاد

        کشتار مردم بیدفاع بحرین توسط آل سعود

        وامارات عربی

        نزدیک عید باشد و قلبم پر از غم است      زیرا به هر کجا نگرم غرق ماتم است

        کشتار شیعیان علی پیش چشممان     غلطان بخون زدست گروهی نه آدم است

        یکعده از وهابی دور از خدا چه شمر     بحرینیان کشند که گوئی محرم است

        آل خلیفه مردم خود را فنا کند      چون پشت او زلشکر کفار محکم است

        یکسو وهابیون و امارات بیحیا        اوضاء شیعیان علی جمله بر هم است

        بس کشته میشود زسلاح جهان غرب      خون جوان بود که روان همچنان یم است

        در هر کجا که شیعیه زآل علی بود      صدها هزار دشمن او ابن ملجم است

        یا صاحب الزمان شده وقت قیام تو      مو لای ما بیا که قدوم تو مرهم است

        زخم قلوب شیعه زتو گیرد التیام       بی روی تو جهان همه یکسر جهنم است

        از هر طرف صدای ضعیفان شده بلند     وقت ظهور توست که امری مسلم است

        دجال آمده است کجائی امام ما        بینی زکشته ها که به خط مقدم است

        آ ل سعود دست به دستش بداده است       بر قتل شیعیان شما او مصمم است

        سید بیا دعا بنما تا رسد امام       فقدان او برای همه درد و ماتم است

        یارب بحق حضرت او کشور علی       سالم نگاهدار چنین کشوری کم است

        به امید هرچه زود تر آمدن حضرتش  همه دعا کنیم

        تا بیاید وحکومت عدلی که خدا وعده داده است تحقق یابد

        مجددا عید سعید نوروز بر همه جهان مبارکباد

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۱ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0