سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    غزل عاشقانه

    شعری از

    ژيلا شجاعي (يلدا)

    از دفتر همه احساسات من نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ۱۶:۰۸ شماره ثبت ۲۰۷۰۲
      بازدید : ۸۴۴   |    نظرات : ۲۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    اين نيست رسم عاشقي  اي يار

    ما را عاشق كني و نيايي سر قرار

    اگر باشي هم پيمان با من زار

    شوي مرهم براي تن تب دار

    بدان دل هوا خواه تو باشد

    به قلبم آتش عشق تو باشد

    تو دستت مرهم است اي يارم

    نگاهت پر رحمت است اي يارم

    اگر چه از سنگ باشد قلب تو

    وليكن دل باشد در طلب تو

    تو رخي چون ماه داري

    به شام سياهم نور مهتاب داري

    صداي تو مست و غزل خوان

    براي منه عاشق بُود جان

    تو خود گفتي عاشقم باش

    ميان اين همه همدمم باش

    به قول خود يارم نماندي

    غريبه را بر ما ترجيح دادي

    ز دستت مي كشم چه ها يارم

    ولي مشتاق ديدارت  نگارم

    نفس با تو در سينه دارم

    به عشق تو، من اميد دارم

    اگر عاشق شدم پيشم نماندي

    مرا در رنج تنهايي گذاردي

    وليكن من مشتاق نگاهت

    فداي چشم و ابروي ماهت

    اگر بشنوم روزي صدايت

    دل و جان را كنممن فدايت

    به صد شوق آيم من ديدارت

    كنم جان را خاك زير پايت

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0