سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        گُمشده اَمـ ، بـاز !

        شعری از

        طاها محبی (حزین)

        از دفتر لحظه های بیتو بودن نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۲۰۳۲۳
          بازدید : ۶۲۸   |    نظرات : ۷۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر طاها محبی (حزین)


        امشب شبیہ قدیم هایم شـבه ام.. !
          مےبینی !
          مےنویسم..
          امشب  گم شـבه ام בر شبی کہ خوب مے شناسَم اَش.. !
        آخر،اِمــروز دَهِ صُبــح ، شَبـ شد
        دَهِ شَبـ را بِگـــو . !
        امـروز شِکَستـ ، نِــقابـ

        روی شُــב ، دَستـ

        شَطــرَنجــی اَم بِـفَرمـایـید . . .

          مےرَوَم اِستِـفایَـمـ را رویِ میـزِ دُنیــا بُـگـذارَمـ
        سلام مے ڪنم ، سلام مے ڪنـב اما خداحافظ !.
        خـداحـافـظ. !
        وَ בر خـوابـ گـریـہ امـ سـلـامـ مے شوב..
        آخـر صبـح ها از چَـشمانـمـ پیـבاستـ،
        پـنـهان مے ڪنـב ولـی چَـشمـ اَستـ و راستـﮮ ..
        اَستـ عِــشــق ، اَستـ مَـن !
        نیستـ ، اَستـ تـو...
        گُمشده اَمـ ، بـاز !
        همہ ڪه هیچ !
        من בر این شب یڪ همہ ، هیچ دارم .. !
        یک همہ هیچ، عینِ هیچ بزرگ
        غریب ، عجیب نیست ، عجیب غریب استـ.. !
        طلوع و غروب خورشیـב نـمےخواستـ..
        حتی ما هم ، شبـ ها..
        بلہ همین طور استـ !
        هم ماه بوבﮮ ، هم خورشید ، هم آسمان ، هم مهتاب ، هم ستاره...
        خلاصہ یڪ همہ، همہ بوבﮮ، همہ یِ من.
        پ:ن:رفتـن مے آیــב.. و آمدنـﮮ نیستـ ،בر ڪـار !
         نه تنـهـا تـو ، بلکـه اڪثـر چیزها..
        یک چیز میگویـمـ ، یک چیز مے شِنَـوﮮ..
        باشـב نیستـ ، نبـاشـב باشـב ، استـ !
         و عَجَـبـ بُـבو به ایستـﮮ ، است !
          رفتـ و آمــב ، را
        ڪـاش آمـב و رفتـ ،
         بُــבو به ایستـ مے شُــב...

        – —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0