سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      به دخترم که شیشه عمر من است

      شعری از

      بهروز حبیبی

      از دفتر گلهای زندگی نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ۲۳:۰۷ شماره ثبت ۱۹۵۷۷
        بازدید : ۶۸۰   |    نظرات : ۲۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      آرزو کردم خدا را گوهری

      سالم و زیبا نگارین اختری

      بر سرم او ریخت یکدنیا گهر

      داد ما را او زرحمت دختری

      دختری مانند گل زیبا و پاک

      از همه ناراستیها او بری

       او گل کاشانه ما میشود

       میکند بر ماهتاب او سروری

      لطف حق شامل شده بر حال ما

      میگشاید یک به یک بر ما دری

      نام او مهدیس و زیبا گوهریست

      چون نگینی هست بر انگشتری

      خنده بر لب دارد و نوری به چشم

      با نگاهش میکند افسونگری

      من چه خوشبختم که دارم دختری

      دختری زیبا رخی تاج سری

      چشم و ابرویش قرار از کف ربود

      بس که داند شیوه های دلبری

      او شده نور دو چشمان پدر

      میفروشم فخر بر انس و پری

      بارالهی لطفت از حد شد فزون

      بازهم کردی تو بنده پروری

      دوست دارم  تا بگویم بشنود

      حرف دل با شعر زیبای دری

      دخترم زیبا گلم ای عشق من

      در نگاهم از همه عالم سری

      کاش میشد تا ببینی در دلم

      کز همه خوبان عالم برتری

      من برایت آرزو دارم همه

      خوبی و پاکی و نیکو اختری

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0