سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      کاش

      شعری از

      محمد رضا نظری(لادون پرند)

      از دفتر واژه های بی سرزمین نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۹:۴۴ شماره ثبت ۱۸۳۲۳
        بازدید : ۹۰۳   |    نظرات : ۴۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
      آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)

      کاش یک بار...

      فقط یک بار می آمدی!

      وقتی هیچکس در خیابانها نبود

      وقتی همسایه های فضول خواب بودند

      وقتی تلویزیونها خاموش بودو بچه ها...

      به هر خلوتی سرک نمیکشیدند!

      وقتی جیر جیرکها غرق آواز بودند و خدا هم...

      مشغول حساب و کتاب دنیا بود!

      همان لحظه که دلتنگ تو ام!

      کاش می آمدی...!

      از در...دیوار...پنجره..

      از هر کجا...

      آرام در خلوتم قدم میزدی

      من حتی...

      پنجره را میبستم

      تا صدای قدمهایت به حیاط همسایه نفوذ نکند!

      تو مرا به آغوش میکشیدی

      و من آرام...

      یک دل سیر...

      میگریستم!

      و تو مرا میفهمیدی

      درک میکردی

      نوازشم میکردی

      آنقدر که بخوابم!

      بعد هر کجا دلت میخواست...میرفتی!

      قبل از اینکه خیابانها شلوغ شود!

      قبل از اینکه همسایه های فضول بیدار شوند!

      تلویزیونها روشن شود و بچه ها...

      به هر خلوتی سرک بکشند!

      قبل از اینکه حتی خدا ...

      گناه یواشکی تو را ببیند!

      قبل از اینکه حتی خودم باور کنم...

      اینجا بودی!

      زیبا ترین خواب مرا...

      کاش فقط یک بار...رقم میزدی!

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0