سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        رخ جانان

        شعری از

        حسن سهرابی

        از دفتر دفتر شعر عاشقانه - حسن سهرابی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۲۹۵۴۱
          بازدید : ۶۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسن سهرابی
        آخرین اشعار ناب حسن سهرابی

        ه‌ها با جانِ خود دور از رخِ جانانِ خود کردم
        مگر دشمن کند اینها که من با جانِ خود کردم
        طبیبم گفت در
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۲ هفته پیش
        ضمن تشکر از بانو کاسیانی گرامی
        عجب سرقتی است؟ خندانک خندانک
        ساسان نجفی(سراب)
        ۲ هفته پیش
        درود بر شما..
        خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        ۲ هفته پیش
        کوتاه
        زیبا
        عالی
        ودلنشین
        درود برشما
        پاینده و برقرار باشی
        خندانک خندانک خندانک
        مریم کاسیانی
        ۲ هفته پیش
        چه‌ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم
        مگر دشمن کند این‌ها که من با جان خود کردم

        طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری
        غلط می‌گفت خود را کشتم و درمان خود کردم

        مگو وقتی دل صد پاره‌ای بودت کجا بردی
        کجا بردم ز راه دیده در دامان خود کردم

        ز سر بگذشت آب دیده‌اش از سر گذشت من
        به هر کس شرح آب دیدهٔ گریان خود کردم

        ز حرف گرم وحشی آتشی در سینه افکندم
        به او اظهار سوز سینهٔ سوزان خود کردم

        وحشی بافقی

        سلام
        شما نمی توانید سروده ی شاعر دیگری را به نام خود ثبت کنید
        سرقت ادبی و جرم محسوب می شود
        در اولین مراجعه به سایت به حذف این پست اقدام بفرمائید
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0