سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      تَپِش

      شعری از

      طاهره حسین زاده (کوهواره)

      از دفتر چشمانت نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۹۱۶۲
        بازدید : ۱۱۳۸۲   |    نظرات : ۱۴۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
      آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)

      🌻
      🌻به نام خدا🌻
      🍃تَپِش🍃
      🍃
      اگر  گریه‌کردم  نکن  سرزنش
      که دردم عمیق و دلم  پُر تَپِش 
      جدالی میانِ  من  و  دوری‌ات
      شَرابِ صدایت جنون را جَهِش
      چه‌سود از چُنین غربت و زندگی
      چرا جای شادی  نشسته  تَنِش ..
      به‌  سوی سَرابی  دَویدم  مُدام 
      اُمیدم   ندیده   چنین   واکنش
      سراسیمه..عاصی..کلافه..صَبور 
      سَلاسِل رساندم به پیچ و کشش
      تَرَک‌‌خورده قلبم  زِ  ضَربِ فلک
      چو آیینه  با سنگ  در  کشمکش 
      🍃❤️🍃
      ۱۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0