سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      سرای امید

      شعری از

      داماد خراسانی

      از دفتر الهی‌نامه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۱۲۸۹۸۲
        بازدید : ۵۵   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      ز ما خطیئه و امّید دستگیری‌ها
      از او حجاب خطابخش پرده‌داری‌ها
      نموده بنده جهان از گشاده‌رویی خویش
      به بند گشته جهانش ز گلعذاری‌ها
      کمی ببار، که اقلیم خشک پاییزم
      تو ای سحاب تراونده‌ی بهاری‌ها
      به شکر روح و دمی کاو دمیدی از جانت،
      به‌ سر هوای جهاد است و جان‌نثاری‌ها
      مگیر سستی‌مان از سخاوتت به حساب، 
      که بحر رحمتی و کوه بردباری‌ها
      ز خلق بوده همیشه خطا و توبه‌ی بعد
      و از تو بخشش و ایتاء رستگاری‌ها
      پسِ حجاب، مگرد از دو دیده‌ی داماد
      ز ما مگیر سرای امیدواری‌ها

      دامــاد خراسانی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      حدود ۱ ماه پیش
      مناجاتی زیباست خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0