سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    شبزدگی

    شعری از

    مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۴۲ شماره ثبت ۱۲۸۰۱۳
      بازدید : ۱۱۷   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
    آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    ‌دوباره وقت غروب و هجوم دلتنگی
    دوباره غصه ی غربت دوباره خفقان
    دلم شکسته می رود و لبم خاموش
    دوباره تیره می شود هر لحظه آسمان

    دوباره دوان دوان به سمت تو می آیم
    هوای گرگ و میش و شروع شبزدگی
    دوباره دلم پرنده می شود از سینه
    دوباره رها می شوی از این تبزدگی

    دوباره یاد با تو گذشتن از کوچه
    دوباره مغرب دلگیر و اشک و جنون
    قدم قدم از غروبِ غربتِ دلتنگی
    دوباره می دَوَم به سمت تو من دلخون

    دوباره قطره ی اشکی چکیده از شعرم
    من از غروب غمزده ی شهر بیزارم
    نفس نفس دوباره دلم تنگ می شود
    دوباره از سر شب تا به سحر بیدارم

    مهدی بدری(دلسوز)
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۱۱
    بسیار زیبا و پر احساس بود خندانک
    آذردخت شرقی(آذر دخت)
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۵۸
    موفق باشید
    درود بر شما
    🌸🌸🌸🌸
    عرشیا خوشرو
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۴۱
    سلام
    شعر زیبایی است .
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
    مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۴۵
    سلام داداش عرشیا
    امیدوارم که خوب ‌و خوش سلامت باشی
    ممنون که به دلسوز سر زدین
    سلام برسونین داداش عرشیا خندانک
    ارسال پاسخ
    عرشیا خوشرو
    عرشیا خوشرو
    سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰
    عرض ادب خدمت شما بزرگوار

    مرسی.چشم بزرگیتون رو میرسونم.

    زنده باشید🌺🌺
    فرامرز عبداله پور
    سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۵۲
    درود
    زیبا ودلنشین
    وپراحساس سروده اید
    🙏❤⚘🌺🙏
    رقص قلمتان ابدی
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0