سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    بی تو ...؟

    شعری از

    قاسم پیرنظر سلیم

    از دفتر سری به هم زنیم نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۲۲ شماره ثبت ۱۲۷۷۲۲
      بازدید : ۶۷   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    بی تو ...؟
     از غم دوری تو نام و نشانم همه رفت
    غرق در حادثه ام تاب و توانم همه رفت
    کاش می ماندی عذاب من و دل کم میشد
    رفتی از باور تن روح وروانم همه رفت
     
    غصه  توفان شد و پیچید به شهر نفسم
    بی تو احساس و دل و دین وجهانم همه رفت
    تب دندان شکن آهسته بجان کرد  نفوذ
    جز رخ ماه تو از قاب نهانم همه رفت
    عطرجا مانده ات انکار همه فاصله هاست
    گرچه با رفتنت انگیزۀ جانم همه رفت
    هم اتاقی ؛  چه کنم  بی تو در این غصه سرا ؟
    پی آرامش دل خرد و کلانم همه رفتش
    آتشین بوسه آخر که نشاندی به لبم
    بر زبان قفل زدی نطق و بیانم همه زفت

    پیرنظر (سلیم)
    زمستان :  ۱۴۰۲
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۰۲
    درود شاعر ارجمند
    سوم شعبان، میلاد با سعادت سالار شهدای کربلا ، حضرت امام حسین بن علی (ع) مبارک باد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ساسان نجفی(سراب)
    سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۲۶
    درود بر جناب سلیم عزیز..
    زیبا سرودید..
    خندانک خندانک
    جواد مهدی پور
    سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۰۰
    درود بر شما جناب استاد پیر نظر عزیز

    ناب سرودید

    لذت بردم

    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۱۰
    درود بر شما جناب استاد پیر نظر گرانقدر خندانک خندانک خندانک
    مجید بهلول (میثم)
    پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۰۶:۲۸
    سلام
    زیبا‌سرودید‌شاعر‌گرامی خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0