سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      تخت جمشیدم

      شعری از

      سجاد فرهمند

      از دفتر دره ی عشق بازی با گل ها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۱۳ شماره ثبت ۱۲۷۰۶۰
        بازدید : ۱۰۱   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سجاد فرهمند

      تخت جمشیدم، در خود شکسته 
      از شراره ی حسد، خستهء خسته
      تو نگاره های باغ ارم شیرازی 
      بر بلندای قله ی زیبایی نشسته 

      دکتر سجاد فرهمند
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۵۵

      سلام و درود

      زنده باشید به دور از بدخواهیِ این و آن


      بداهه :

      ای سوره ی سَبزِ فلق
      در زِمزمه آی و بخوان
      جز درگهِ یکتا خدا
      دیگر نمانَد این و آن خندانک خندانک خندانک

      سجاد فرهمند
      سجاد فرهمند
      سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۰۵
      با درود و آرزوی بهترین ها برای شما فرهیخته ی ارجمند!🙏🏻🙏🏻
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۵۱
      درود بزرگوار
      دو تا بیت دلسروده زیبا از غزلی ناتمام است خندانک
      سجاد فرهمند
      سجاد فرهمند
      سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۰۴
      درود برشما وارسته ی ارجمند!🙏🏻🙏🏻
      ارسال پاسخ
      نرگس زند (آرامش)
      شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۰۲
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک
      سجاد فرهمند
      سجاد فرهمند
      سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۰۴
      نظر لطف و مودت و عطوفت شماست.
      ارسال پاسخ
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۰۲
      درود بر شما استاد گرامی دکتر فرهمند بزرگوار 🌺🌺🌷
      بسیار عالی بود واقعا لذت بردم 🌺🌷🙏
      سجاد فرهمند
      سجاد فرهمند
      سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۰۳
      سلام و سپاس هر دو باهم عزیز
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0