جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر مهدی عبدلی حسین آبادی
آخرین اشعار ناب مهدی عبدلی حسین آبادی
|
دم به دم شیشه دل می شکند ، می دانی
سر به دامان خودش می فکند ، می دانی
خم شود بر سر چاه و بِکُند گریه همی
حرف خود را به تَضَرّع بزند ، می دانی
یا علی (ع)
.........................................................................
تَضَرّع : التماس و گریه کردن
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب سید هادی محمدی بزرگوار
سپاس از وقتی که برایم گذاشتید
ممنون از نقد شعرم
حقیقتا" همیشه در انتخاب نوع شعر مشکل دارم و نمیدانم که آیا به رباعی نزدیک است یا غزل و یا دو بیتی که باید مطالعه بیشتری کنم.
زنده باشید به مهر و دوستی | |
|
درود بر جناب استکی بزرگ
تشکر میکنم از شما
زنده باشید | |
|
درود بر شما جناب اکرمی
ممنون و تشکر
زنده باشید
| |
|
درود بر شما بانو
سپاسگزارم
حق نگهدارتون | |
|
درود بر شما جناب انصاری
عرض ادب
ممنونم | |
|
درود و عرض ادب و احترام بانو
سلامت باشید و برقرار | |
|
درود بر شما
ممنونم جناب بهلول | |
|
درود بر شما
سپاسگزارم بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود شعرتان
اما پیشنهادم مطالعه ی اوزان رباعی است
بمانید به مهر و بسرایید