سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 9 خرداد 1403
    22 ذو القعدة 1445
      Wednesday 29 May 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        چهارشنبه ۹ خرداد

        پسین پرغم

        شعری از

        علی اسماعیلی

        از دفتر دل عالم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ ۱۳ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۹۶۱
          بازدید : ۲۰۳۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی اسماعیلی

        صدای ارسالی شاعر:
        خداوندا چرا این عصر ماتم سر نمی‌آید؟
        حقیقت دارد این، پیغمبری دیگر نمی‌آید
         
        شنیدم می‌برد غم‌های عالم را ولی‌عصری
        ولی‌عصرم پراز غم شد چرا غمبر نمی‌آید
         
        جهان جای جدال خوب‌وبد باشدولی اینجا
        ازین بدتر بسی باشد ازین بهتر نمی‌آید
         
        به‌گلبرگی‌کویر افتاده‌‌‌‌ مانم منتظر هر روز
        که شاید شبنمی آید ولی در بر نمی‌آید
         
        شنیدم شایدین‌ جمعه‌ بیایدکه‌ یقین‌دارم
        ولی ما بین این آیات پر خنجر نمی‌آید
         
        اگربااینهمه هادی،یکی‌یک‌ذره مهدی نیست
        ز داغستان بدان جز خار وخاکستر نمی‌آید
         
        نمی‌فهمم من این آیات عظما را خداوندا
        چرا یک آیه هم اندازه‌ی ما در نمی‌آید
         
        کسی که همدل ما، آشنا با درد دل باشد
        خداوندا ، چرا یک آیت‌الدلبر نمی‌آید
         
        علی اسماعیلی
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۱۲ روز پیش
        اجتماعی بسیار زیبا و موثر بود
        یا مهدی(عج)
        ادرکنی خندانک
        فرامرز عبداله پور
        ۱۳ روز پیش
        درود
        زیبا وپرمعنا سروده اید
        🙏⚘🌺
        رقص قلمتان ابدی
        نیره صدری
        ۱۱ روز پیش
        درود برشما جناب اسماعیلی گرامی
        زیبا سرودید وارزشمند خندانک
        سربلند باشید خندانک
        جلیل محمد باروقی
        ۱۰ روز پیش
        جناب اسماعیلی عزیز
        قلمی شیوا و دلنشین دارید
        پیروز باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        3