سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        تنبیه

        شعری از

        منصور نصری(رهگذر)

        از دفتر تترا 1 نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۱۲۶۱۷۹
          بازدید : ۶۴   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر منصور نصری(رهگذر)
        آخرین اشعار ناب منصور نصری(رهگذر)

        چه خوب می شود افتم، میان دامانت
        شکسته بال و پرم، نیست توان پروازم
        میان شاخه ی بید و صنوبر اینجا
        نشسته اند کمین، تا بگیرند آوازم
        زتیر مخفی عشقت هنوز زخمینم
        دوا و مرهمی برسان، نور زندگی سازم
        مرا به چوب حقارت مکن دگر تنبیه
        ز رشته رشته ی سخنت، بازقصه پردازم
        گنه چه بود مرا، این چنین به غفلت تو
        به دادگاه  فلک رنگ ز چهره می بازم
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۷:۱۰
        خندانک
        درودبرشما خندانک
        به جمع ماخوش آمدید
        قطعه ی زیبایی بود خندانک
        قالب رافک کنم اشتباهی غزل زده اید خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۰۵
        درود بزرگوار
        زیبا و جالب بود خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
        درود شاعر عزیز
        "یا فاطمه من عقده دل وا نکردم
        گشتم ولی قبر تو را پیدا نکردم"
        شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیه را
        تسلیت عرض مینمایم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ساسان نجفی(سراب)
        شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۰۳
        درود بر جناب رهگذر عزیز..
        زیبا سرودید..
        خندانک خندانک
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۰
        درود برشما جناب ره گذر

        جالب بود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        مجید بهلول (میثم)
        يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۲
        ‌درود‌بر‌شما خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0