سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    همسر عاشق

    شعری از

    مهدی ملکی الف

    از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۴۷ شماره ثبت ۱۲۵۴۳۰
      بازدید : ۷۱   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    شبیه مرهمی واسم عزیزم
    کنارت درد من از بین میره
    پناهم باش با آغوش گرمت
    که چشمم روز و شب بارون نگیره

    بیا امشب که من تصمیم دارم
    ازت یک همسر عاشق بسازم
    تو احساسی به من دادی که آخر
    به چشمای قشنگت دل ببازم

    پر از رفتارِ خوبی نازنینم
    تو خیلی با دل من مهربونی
    به عشقت آدمی دیوونه میشم
    که پای قلبِ پر عشقم بمونی

    جهان با بودنت لبریزه از عشق
    نگاهت واسه قلبم زندگی ساخت
    تو از بس حس خوبی داره چشمت
    که حتی کل دنیا دل بهت باخت

    خدا زیباترینت کرد بانو
    بدون همتا نداری،،، بی نظیری
    به عشقت روز و شب فریاد کردم
    که توی قلبِ این شاعر اسیری


    شاعر: مهدی ملکی الف
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۱۳
    عاشقانه ای زیباست خندانک
    محمد اکرمی (خسرو)
    پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۰۶:۳۲
    درود جناب ملکی
    خوش آهنگ و جالب سرودید
    خندانک خندانک خندانک
    فاطمه معادی(بانو)
    پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۲۱
    درود جناب ملکی
    زیبا سرودید
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
    جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹
    درود بر شما جناب ملکی خندانک
    زیبا بود 🌺💐🌺
    علی نظری سرمازه
    جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۲۵
    درو بیکران
    بسیار زیباست
    خندانک خندانک خندانک
    علی نظری سرمازه
    جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۳۰
    درود
    چرا اسیری؟
    یه تغییر انجام بده زیباترش کن
    که توی قلب شاعر بی نظیری
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0