سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت فردوسي
7 ذو القعدة 1445
    Tuesday 14 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

      راه عشق

      شعری از

      حسین وصال پور

      از دفتر آزگار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ۰۸:۳۴ شماره ثبت ۱۲۳۰۹۶
        بازدید : ۲۱۳   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین وصال پور
      آخرین اشعار ناب حسین وصال پور

      در خود شکستن اولین قانون دلبریست
      گمان نکن که عشق یک بازی سرسریست
      هرقایقی بر روی این دریا نمی تابد!
      از آب نمی ترسد هر کس که شناوریست
      در ذات آدمی بسی سخت است وفا کردن
      یک بام بنشستن نه کار هر کبوتریست
      محصول من از عاشقت بودن دلتنگی است
      بعد از تو حس من به عشق ناباوریست
      از عقل و دل تنها غم و آزار دیده ام
      گاهی فقط دیوانه بودن راه بهتریست
      هرشب که باهمیم ،ما و گریه ها و غم
      پیوند ما با هم پیوندی برادریست...
      حسین وصال پور
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ۲۲:۲۵
      دلنشین و زیبا بود
      نرگس زند (آرامش)
      شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ۱۰:۲۱
      درود ها بر جناب وصال پور خندانک
      زیبا بود خندانک
      پایدار باشید خندانک
      محمدرضا آزادبخت
      شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰
      درود زیبا بود
      محمد محمدنژاد(آشوب)
      شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ۱۲:۱۴
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ۰۱:۰۱
      درودبرشما

      زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0