سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 6 خرداد 1403
    19 ذو القعدة 1445
      Sunday 26 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۶ خرداد

        آمیزش

        شعری از

        علیرضا امیرخیزی

        از دفتر عشق موهوم نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۲۶ شماره ثبت ۱۲۱۹۷
          بازدید : ۹۱۵   |    نظرات : ۳۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        صدای ارسالی شاعر:
        با تو خواهم آمیخت ...
        مثل یک رود که برکوهِ نمک می لغزد !
        و صدای تپشِ گرمِ دلم در تنِ تو،
        رویشِ نغمه ...
        میانِ لبِ یک زَنجَره در سینه ی  شب
        خواهد بود !
         
        با تو خواهم آمیخت ...
        مثل یک نور که در داخلِ شب می رقصد !
        و صدای تپشِ شعرِ فرو خورده ی من در تنِ تو ،
        رویشِ دانه ی خورشید ...
        به اعماقِ تباهِ ظلمت
        خواهد بود !
         
        با تو خواهم آمیخت
        و در این آمیزش ،
        آرزو خواهد زاد .
        عشق خواهد خندید .
        مرگ خواهد افسرد .
        مهر خواهد تابید .
        و ترانه ،
        به لبِ گل شده ی یک کودک
        سخت
        خواهد آویخت !
        و بر او خواهد خواند...
        قلبِ من
        نغمه ی نور...
        که در آن
        خاطره ها  پر شده از سایه ی وَهم  ،
        و نفس ...
        نمناک از اشک نگاه من و توست !
         
        و میان شبِ تاریک
        که در دیده ی ماست ،
        زندگی ...
        خواهد زیست !
         
        1391/8/10
        ----------------------------------------
         
        این شعر را در وبلاگ خودم  ، همراه با صدا قرار داده بودم که اینجا نیز همان صدای ضیط شده
        را همراه با شعر قرار میدهم .
         
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0