سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      پرتگاه 2

      شعری از

      از دفتر دل نوشت فانوس نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۲۰ شماره ثبت ۱۲۱۷۱
        بازدید : ۶۸۶   |    نظرات : ۲۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر

      قسمت 2 پرتگاه:

      بند2:
      کارت گیر بود ، دنبال یه لقمه نون
      رو به هرکی زدی ، گفت نیس هیچی پول
      اون مشکل ُ،  رد کردی با کلی زجر 
      میدونم تو کشیدی کلی رنج
      تو ذهنت میاد ، همینجوری خاطره
      بی پولی ، خنجر تو پشت
      تنها و کلی حس ، که میشه گفت کاذبه
      نوار تموم میشه ، بیرون میایی از خاطرات تلخ
      میخوایی شیرجه بزنی ، بدون هیچی ترس
      یه دفعه  یکی ، تو رو میگیره از پشت
      خوبیا میگه ، اول باید ، من ُ کشت 
      زندگی یعنی   برد و باخت ، خوب و بد 
      تلخ و شیرین ، روز و شب
      به جای نا امیدی ، پاس بده به خم ابرو
      هیچکی تو مه ، نمیبینه نور از دور
      پس نگو ،روشنایی ُ خوبی پس کو ؟!! 
      یکم برو جلوتر ، میبنی نور فانوس

      فانوس
      همیشه شاد باشینnull
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0