سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    سردار صلح2

    شعری از

    از دفتر دل نوشت فانوس نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۱۱۸۴۶
      بازدید : ۵۸۵   |    نظرات : ۲۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر

    در پست بعدی کسایی که دیس کردم رو اون تیکه شعرشون که دیس شده رو مینویسم آخر پست و هر کسی رو دیس کردم اسمش رو داخل پرانتز جلوش مینوسم الان.
    سپاس از اینکه وقت گرامیتون رو برای دلنوشتای من حقیر میزارین
    ادامه سردار صلح:

    بند 2:
    یکی میگه پایتخت زیر قدمهاشه(امیر خلوت)
    اون یکی میگه تهران ُ کردن به نامش(زد بازی)
    تهران ماله جنگجویای توشن
    اونا که با من ایستادن ، مثل کوهن
    عامل چرخش زمین ، نیست قدمهات(امیرخلوت و m.b)
    خالی میبندی مثل سگ ، بشنو حیقیقت ُ از ما
    میگی گونده ای؟
    اینقدر گونده ای
    نمیری پایین  ، حتی با یه سیفون
    قورتت میدم ، مثل میگون
    دیگه نمیمونه حرفی بات
    با یه ماچ ، میشونمت سرجات
    روی بینیت ، کم داری یه حلقه (تتلو)
    که همه بدونن ، هستی برده ی  بنده
    میخوایی برنامه رو ردیف بکنی(تهی)
    اجازه گرفتی از ددی ، میخوایی سفر بکنی
    حرفات پوچ وخالی مثل اسمت
    الکی نگو برا مردم قصه
    میخوام پوزتو ، بخوابونم زمین
    فکر میکنی تموم شده ، که میگی همین
    خوب چشاتو وا کن ُ ببین
    چطوری کلمات ُ قورت میدم
    توف میکنم بیرون ، هستش ُ تحویل بگیر
    بند تکرار:
    همه میگن دستمونه ، آس  گیشنیز
    میدونی حرفاشون ، دروغی بیش نیس
    ما دست ُ میبیریم ، بدون هیچی
    به برگه نیس ، هست به هوش تیز ، بیست

    ادامه دارد..............
    فانوس
    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    1