سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        نوازش‌های سرد

        شعری از

        حسین ابراهیمی

        از دفتر هجمه‌های خیال نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۹ شماره ثبت ۱۱۶۸۴۳
          بازدید : ۸۵   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        می‌رسد پاییزم از راهی دراز
        خستگی را می‌دهد رویَش به باد
        دست او با این نوازش‌های سرد
        خاطراتی کهنه می آرد به یاد
        اشک ابری می‌چکد بر دشت خشک
        تا کند قلب زمین را شاد شاد
        برگ ها، زرد از هوای روزگار
        می‌دهند افسار خود را دست باد
        نور خورشید از وَرای ابر تار
        می‌کند با فتنه‌ی سرما جهاد
        می‌رسد پاییزم از راهی دراز
        با خودش می‌آورد صدها تضاد
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۲۴
        خندانک
        درودبرشما خندانک
        بسیارزیبابود خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        سید هادی محمدی
        دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۵۰
        درود بر شما
        شعری زیبا خواندم از قلمتان خندانک
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۱۸
        زیبا سرودید خندانک خندانک

        درود خندانک


        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۳۲
        درود بزرگوار
        دلنشین و زیبا بود خندانک
        محمد حسین اخباری
        سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷
        با هزاران درود
        قطعه ای زیباست
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک

        قربانعلی فتحی  (تختی)
        سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۴۳
        درود برشما

        خندانک خندانک خندانک خندانک
        جواد کاظمی نیک
        سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۳۶
        دورد برشما زیبا بود 🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌺🌺🌷🌷🌷🌺🌺🌷
        دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱
        خندانک موفق باشید
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0