سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    فریب

    شعری از

    عباس ترکاشوند

    از دفتر تپش نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۰۳ شماره ثبت ۱۱۶۳۲۶
      بازدید : ۱۶۴   |    نظرات : ۱۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر عباس ترکاشوند
    آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند

    آن بهار وعده کرده به من پیش کشت
    کاش در غوغای رنگی پاییز می ماندم
    تا تو در یکرنگی زمستان سرد و بی روح
    رهایم نمی کردی .
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰
    درود بزرگوار
    پراحساس و زیباست خندانک
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۰۷
    آقای استکی همیشه همراه
    سلام ممنون خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    زهره دهقانی ( شادی)
    پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۰۱
    سلام و درود
    چه با احساس✨👌✨
    لذت بردم💐💐💐
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۵۴
    سلام خانم دهقانی
    ممنون خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۱۹
    سلام خانم دهقانی
    ممنون خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    شاهین زراعتی رضایی (آرمان)
    جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۲۴
    درود جناب ترکاشوند عزیز خندانک
    زیبا و تامل برانگیز. باید بر تعابیر درنگ کرد و اندیشید. خندانک
    خدای مهربان به اندیشه و قلمتان برکت دهد. خندانک خندانک خندانک
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۰۵
    سلام شاهین عزیز
    بزرگی چون شما درک می‌کند
    خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد گلی ایوری
    شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۴۲
    سلام و درود بر شما بزرگوار
    کوتاه و با احساس و قابل تامل با معانی نهفته در پس واژه ها

    سرافراز باشید و سراینده
    خندانک خندانک
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۲۲
    سلام محمد آقای گل
    ممنون خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    میلاد مددی
    شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۴۱
    👏👏
    عباس ترکاشوند
    عباس ترکاشوند
    يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۲۳
    سلام میلاد خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0